dimarts, 28 de setembre del 2010

Presentació

Hola a tothom!
M'estreno en això de fer un blog. No se m'hagués acudit mai crear-ne un a no ser per aquesta assignatura de la universitat!! Però us haig de confessar una cosa...estic convençuda que no serà l'únic i que això ha estat una descoberta per mi! Amb la meva parella ens hem plantejat fer-ne un sobre el seu país i tot el que envolta la cultura Tamil. Pas a pas, de moment em centraré en aquest!
Ara només em cal perdre-li la por!
Bé, ens veiem per aquí o per la UOC!

2 comentaris:

  1. .... i que vol dir això de karuthukal? So bé.

    ResponElimina
  2. És en Tamil. La meva parella és de Sri Lanka i m'ha ensenyat una mica del seu idioma. Karuthukal volen dir opinions i l'adreça és Engal karuthukal, les nostres opinions. Em va semblar un nom maco i amb sentit.

    ResponElimina