dijous, 30 de setembre del 2010

Valoració de 0 a 10

(0 gens d’acord 10 molt d’acord)

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: ___9___
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: ___8___
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : ____9____
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: __4___
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: __10___
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: __2___
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: ___8____
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: ___6___
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: ____8____
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: ____8____

5 comentaris:

  1. Hola Irene,
    aquí va el meu primer missatge provocador:
    És respecte la pregunta DU1. Els debats de la UOC poden millorar moltíssim. Crec que un 6. És excessiu!. Penso que tenen un bon nivell. Tots ens hi impliquem molt formulant les nostres impòtesis per tal de dur a terme un bon debat.
    Després d'aquesta primera pac, pots haver comprovat que hi hagut un bon nivell. Com a mínim jo he après molt.
    El problema és que moltes vegades ens és més fàcil estudiar els apunts i ja està. PEnse que els debats que podem tenir a l'espai UOc ens fan rumiar, ficar els nostres coneixements a lloc.
    Penso que és mereix millor nota...

    ResponElimina
  2. A veure, potser la interpretació no ha estat la correcta. Jo no vull dir que amb els debats de la UOc no s'aprengui, sinó que està clar que sempre són millorables.
    Els aprenentatges significatius sempre són més eficaços. Però d'altra banda, i després d'haver participat en molts debats al llarg de la carrera, haig de dir que no tots són igual d'interessants, ni que en tots hi ha la mateixa implicació i preparació de la gent en les seves aportacions.
    Per tant, ni podem dir que siguin "la panacea" ni, evidentment els podem considerar com quelcom que no ajudi en els aprenentatges.

    Com ho veus? Quina experiència tens amb els debats?

    Irene

    ResponElimina
  3. Hola Irene.

    En tu evaluación inicial puntuaste con una nota bastante alta qu eel cambio tecnológico determina el cambio social.¿Sigues pensando lo mismo o ha cambiado tu concepción?

    SALUDOS.

    ResponElimina
  4. La veritat és que continuo pensant que sí. I que a més és com un pes que es mossega la cua. Els canvis en un implica canvis en l'altre i al mateix temps a la inversa. Però no pot ser només en un sentit positiu sinó que també en negatiu. Qualsevol canvi, dins de la societat, implicarà canvis en la societat mateixa. Evolucionem, ens desenvolupem i inevitablement això té influències. Com ho veu tu? Creus que si hi ha canvis tecnològics pot ser que la societat estigui estàtica i que això no l'afecti? Què en penses?

    ResponElimina
  5. Hola Irene, us dels meus comentaris provocadors es respecte a la teva resposta TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: ___8____

    No t'has plantejat mai que com han pogut fer la feina els psicopedagogs fins ara que les tecnologies no estaven tant desenvolupades? Que faran ara aquells professionals que no dominen les TIC perque ja tenen una edat? no serà el seu treball igual de vàlid que aquells que dominen les TIC?

    Gràcies!!

    ResponElimina